Jak szybko wypromować konto na Instagramie?

Istnieje wiele poradników, które mówią, jak szybko rozwinąć swoje konto na Instagramie, ale porady, które oferują, zwykle są bardzo ogólne. Znajdziesz tam rady odnośnie: dodawania postów regularnie, oznaczania ich hasztagami i zgadzania się na współprace z firmami, które do Ciebie napiszą. To metody dobre, ale działają, gdy już masz pewną widownię, która Cię obserwuje. Jak jednak szybko wypromować swoje konto na IG całkowicie od zera?

Zadbaj o estetykę swojego konta 

To jest pierwszy krok w budowaniu strony na Instagramie. Estetyka Twojego Instagrama to pierwsza rzecz, jaką widzą ludzie po wejściu na Twoje konto na Instagramie. Spójny kanał z tymi samymi kolorami i motywami jest często czynnikiem decydującym o tym, czy ktoś będzie Cię śledził, czy nie. Pomyśl o tym już przy zakładaniu konta. Ustal jedną estetykę i się jej trzymaj. 

Kup lajki lub polubienia na start

Jeśli nie masz obserwujących na Instagramie lub masz ich mało, to dobrym pomysłem jest ich zakup. Dostępne są one w pakietach, które rozkręcą Twoje konto. Nikt nie zauważy, że to nie są prawdziwi obserwujący. Twoje konto będzie wyglądało na godne uwagi i obserwowania. To działa jak śnieżna kula – jeśli ktoś zobaczy, że jesteś popularny, to zacznie udostępniać Twoje treści i dotrą one do coraz większej ilości osób. Takim sposobem zaczniesz gromadzić coraz to więcej polubień i obserwatorów. Przykładową ofertę zobaczy np. tutaj: https://polskielajki.pl/produkt/kup-instagram-likes/

Ustal harmonogram publikowania postów

Nie jest tajemnicą, że Instagram chce promować strony, które publikują posty regularnie. Pytanie brzmi: „Czym jest regularność?”. Jeśli poważnie myślisz o szybkim rozwoju swojego konta na Instagramie, powinieneś publikować posty co najmniej raz dziennie. Im bardziej się rozwijasz, tym więcej publikujesz, ale na początku, kiedy masz mniej niż 1000 followersów, ważne jest, aby publikować każdego dnia. Jeśli masz ambicje na więcej, to najpierw kup pakiet obserwujących, a potem zwiększ częstotliwość publikacji. Częstotliwość publikacji na poszczególnych typach kont może się różnić. W zależności od tego, czy masz stronę firmową, czy osobistą. Jeśli jest to konto osobiste, nie ma znaczenia, czy jest to trzy razy w tygodniu, czy pięć. Na koncie firmowym lepiej częściej zamieszczać nowości, by klienci o Tobie nie zapomnieli. Częste publikowanie nowych treści oznacza, że Twój post pojawi się zarówno na stronie wyszukiwania Instagrama, jak i na stronie głównej Instagrama. Strona główna hasztagów pokaże najbardziej popularne posty z tym hasztagiem, więc może tam trafić również Twoja publikacja.

Stosuj najlepsze hasztagi 

Skoro mowa o hasztagach to im więcej ich dodasz, tym lepiej. Oczywiście muszą one pasować tematycznie. O to warto zadbać szczególnie. Dodawanie popularnych, ale nijak niemających się do tematyki Twojego konta hasztagów nie ma sensu, bo nie dotrzesz do grona osób, które rzeczywiście są zainteresowane treściami, jaki publikujesz.

Korzystaj z analityki Instagrama

Które z Twoich postów cieszą się największym zaangażowaniem? Czy wiesz, co lubią obserwujący na Twoim profilu najbardziej? Jeśli nie, to naprawdę łatwo możesz się tego dowiedzieć. Wszystko, co musisz zrobić, to przejść do swojej strony głównej i kliknąć Statystyki. Stamtąd, kliknij interakcje treści. Poniżej można zobaczyć, które posty dostały najwięcej polubień, komentarzy, reakcji i zapisami. Jakie wnioski powinieneś wysnuć ze swoich obserwacji? Zobacz, jaka tematyka postów najbardziej interesuje obserwujących Twoje konto. Czy któryś z hasztagów przyciąga wyjątkowo dużą liczbę użytkowników? Czy długi podpis jest lepszy niż krótki? Czy karuzela ze zdjęciami lepiej działa niż pojedynczy obrazek z treścią pod spodem? 

Komentuj posty kont o podobnej tematyce do Twojej

Czy kiedykolwiek widziałeś duże konto w swojej niszy i zobaczyłeś komentarz, który miał setki polubień? Nie przez celebrytów, ale przez zwykłe osoby. Zazwyczaj powodem, dla którego zobaczysz komentarze z bardzo dużą ilością polubień, jest to, że są one pierwszym komentarzem do danego postu. Zacznij robić to samo! Będąc autorem jednego z pierwszych komentarzy, jesteś pokazywany każdemu, kto kliknie sekcję komentarzy danego postu. Jeśli komentarz jest dobry i treściwy, zwykle dostaje dużo polubień. Te polubienia zazwyczaj nic nie znaczą, ponieważ nie pomagają Twojemu kontu na Instagramie szybko rosnąć. Jednak wiele osób z ciekawości może sprawdzić Twoje konto i je polubić.

Zawsze aktualizuj swoje InstaStories 

Posiadanie okręgu wokół logo Instagram jest niezbędne, by być ciekawym i wiarygodnym wśród potencjalnych zwolenników. Czerwone kółko wokół Twojego logo na Instagramie wskazuje, że masz aktywną relację. Jeśli nie masz pojęcia, co publikować na InstaStories to stosuj najprostsze sposoby. Możesz publikować treści innych autorów (oczywiście oznaczone). Dodaj trochę tekstu do relacji, który mówi, że dodałeś nowego postu i dodaj strzałkę wskazującą na Twój post. To zachęci ludzi do sprawdzenia, co dodałeś. 

Jeśli nie wiesz, jak szybko i sprawnie rozwinąć swoje konto na Instagramie to zacznij od ustalenia jego wyglądu, tematyki, kupienia pakietu followersów i lajków na start. Koniecznie dowiedz się, jak publikować InstaStories i bądź regularnym użytkownikiem tej aplikacji. Powodzenia!

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.