Jak ustawić autoresponder?

Autoresponder to zautomatyzowana wiadomość, którą możesz ustawić w swoim systemie email marketingowym. Dzięki temu rozwiązaniu poprawisz jakość relacji z odbiorcami swojego newslettera, a na dodatek zrobisz to w sposób zautomatyzowany, który nie wymaga Twojego regularnego zaangażowania. Najlepsze jest to, że można go wykorzystać do wielu celów. Możesz go użyć do wysłania powitalnego e-maila do nowych subskrybentów, potwierdzenia rejestracji lub zakupu, poproszenia o recenzje lub opinie, wysłania powiadomień o wydarzeniach lub kampaniach i wielu innych.

Jak ustawić autoresponder?

Wystarczy, że przejdziesz do kreatora wiadomości, a następnie wybierzesz opcję „Autoresponder”. Następnie – „Subskrypcja do listy odbiorców”. Na ekranie, który się pojawi, musisz wybrać, kiedy chcesz, aby wiadomość została wysłana (po jakim czasie od zapisania się i w jakie dni tygodnia), z jakim tematem, e-mailem i nazwą nadawcy. W kolejnym kroku musisz już tylko skonfigurować samą wiadomość. Jeśli przygotowujesz ją z pomocą grafika i kodera, możesz wgrać gotowy, zakodowany mailing do systemu. Możesz również skorzystać z naszej biblioteki szablonów oraz FreshMail Designera (dostępnego we FreshMailu 6.0 w wzbogaconej, szybszej i stabilniejszej wersji), dzięki któremu stworzysz mailing całkowicie samodzielnie, szybko i bez znajomości programów graficznych czy HTML.

Do jakich celów przyda się autoresponder?

Możesz używać autoresponderów do budowania relacji z klientami, edukowania klientów, zwiększania sprzedaży i pielęgnowania leadów. Oto jak:

1) Budowanie relacji z klientami. Od teraz nie musisz ograniczać się do dwóch wiadomości wysyłanych automatycznie na starcie- aktywacji i wiadomości powitalnej. Możesz rozszerzyć automatyczną komunikację o cały cykl powitalny, za pomocą którego zbudujesz trwałą relację z odbiorcą.

2) Edukacja klienta. Czy Twoja oferta jest bardzo rozbudowana? Usługi, które świadczysz, są stosunkowo skomplikowane? Chcesz „doedukować”swojego klienta? Nie ma na to lepszego sposobu niż bezpośrednia komunikacja poprzez autorespondery, w których opisujesz wszystkie ważne informacje dotyczące tego, co sprzedajesz. Możesz sprawdzić, jak my to robimy, na przykład – załóż w tym celu konto testowe w naszym systemie i przetestuj.

3) Zwiększenie sprzedaży. Ustawione przez Ciebie autorespondery mogą również stymulować zakupy. Możesz w jednym z nich wysłać kod rabatowy lub zawrzeć w całym cyklu zachętę do wypełnienia formularza ofertowego, lub kontaktu telefonicznego z Twoją firmą

admin